לקוחות יקרים, עקב המצב הבטחוני ייתכנו עיכובים במשלוחים. עמכם הסליחה. ליבנו עם כוחות הביטחון ואזרחי ישראל ומקווים לימים שקטים וטובים יותר.

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תפוח הגה, מה הוא? ואיך הוא יעזור לך ביום יום?

גאדג’ט זה נפוץ במכונות כגון טרקטורים של ג’ון דיר, משאיות, רכבי תעשיה ורכבים פרטיים והוא עוזר לנהיגה אם אתה מייצר הרבה סיבובים במכונית בזמן הנהיגה, אפילו אם יש לך גלגל הגה המשתמשת בהגה כוח מודרני. המשך לקרוא כדי לברר אודות תפוחי  ההגה האידיאליים הקיימים בשוק.

גורמים אחרים

ידית הגה זו ממוקמת על הגלגל ההגה  ונמצאת יחד עם כף היד של הנהג. תפוח הגה זה   אינו “מתרוצץ” על גלגל ההגה כמו מוצרים אחרים ולכן התימרון בעזרתו הוא קל ופשוט זאת בזכות צורתו, ישנם סוגים רבים של תפוחי הגה הנבדלים בגודלם ומתארם, חלקם צורתם מלבנית ונוחים לאחיזה, כמו ג’ויסטיק.

בחר בזהירות את המקום בו אתה מרכיב את תפוח ההגה על ההגה על ההגה. אם אתה מציב אותו על לפני השטח, הוא עלול להיתקל בפרק כף היד שלך כאשר אתה מסובב את ההגה. הצדדים של גלגל ההגה טובים מעט יותר; עם זאת, החלק התחתון עשוי להיות הטוב ביותר אם יש לך מוגבלות רצינית. לאחר הושבת תפוח ההגה וההתקנה כדי להיות בטוחים שהוא צמוד מספיק כדי שלא יחליק על ההגה בזמן שאתה נוהג. התאמן בעבודה ובנהיגה עם תפוח ההגה בחניה או באזור מבודד, כך שתוכל להרגיש בנוח עם זה על ההגה. תקן את הכיסא שלך לאורך הגיוני מההגה, כך שאפשר לסיים פיתול (של ההגה) של 360 מעלות מבלי להתמרפק במעיים.

ישנו מגוון רחב של תפוחי הגה  המיוצרים עם מגוון חומרים איכותיים, כגון נירוסטה, פלסטיק וזכוכית. חשוב לבחור אחד שמתאים לרכב או משאית ונוח בידך. מתכת, למשל, יכולה להתחמם באור השמש. תפוח הגה מסיליקון יכול להיות נוח יותר או כמו כמו חומרים אחרים.. יש לוודא שתפוח ההגה מתאים להגה הרכב. חלק מתפוחי ההגה פועלים טוב יותר עם משטחי היגוי עבים יותר. בנוסף, חלק מתפוחי ההגה מכוונים לכיוון ההגה באמצעות מבנה עבה ורחב מהממוצע. אלה כוללים מהדקים גדולים יותר. לא כל תפוחי ההגה הם בגודל אחד שמתאים לכולם. באופן כללי, ההתקנה לא אמורה להפריע לכרית האוויר מההגה האוטומטי.

למי שמשתמש בזרוע אחת בלבד. די קשה לתמרן היגוי של מכונית בזרוע אחת באמצעות הגה ברכב. תפוח ההגה הוא כלי המאפשר לשמור על אחיזת ההגה ולעבור לתנועה חלקה עם פחות עומס ביד שמאל או ימין.. סע באמצעות מוגבלות פיזית או בעיה בריאותית. כמו טרשת נפוצה, דלקת פרקים, דלקת בגידים או נזק נוירולוגי, סיבוכים בריאותיים יכולים לגרום למשימות פשוטות ככל הנראה להיות קשות לביצוע. תפוח הגה עשוי  לשפר את ניהול הידיים ואת איכות חייכם על ידי כך שהנהיגה קלה יותר מכיוון שניתן להזיז את ההגה בפחות כוח. תמרן מכונית במרחבים זעירים. אחד המקרים היחידים שבהם ניתן להתווכח על נהיגה, קשה לתמרן רכב או משאית סביב חניון או אזורים אחרים עם שטח מוגבל. תפוח ההגה מקל על המשימה על ידי סיבוב הגלגל במהירות באמצעות יד אחת מאשר שתי ידיים. סעו ברחובות צרים ולא סלולים ללא חשש, כמו כן הוא גם עוזר  מצוין בכבישי המדינה שבהם הנהיגה עשויה להיות מחוספסת. כפתור ההגה יכול לעזור לך להימנע מפציעות כואבות על ידי שמירה על הידיים שלך לפני ההגה בכל עת.

תכונות עיקריות של התפוח הגה

בהתבסס על סוג תפוח ההגה שתבחר, ההתקנה עשויה לארוך מספר דקות. יש הזקוקים לשינוי מסוים כדי להיות בטוחים  שהוא לא מחליק על ההגה, וזה מסוכן אם אתה נוהג בזמן שזה מתרחש. תפוחי הגה  אחרים כוללים פריסת הצמדות רצועות  ו / או סרט דבק/ גומיות מיוחדות , מה שאינו דורש כלים או ברגים להתקנה פשוטה.

כמו כן יש את תפוח ההגה הקלאסי שמגיע עם בורג.
באתר ישנם מספר סוגים של תפוחי הגה
תפוח הגה סיליקון-מאוד פשוט להתקנה בעזרת קליפס. לרכישה לחצו כאן
תפוח הגה מתכת-התקנה על ידי הברגה. לרכישה לחצו כאן
תפוח הגה מתברג-התקנה פשוטה בעזרת הברגה קלה. לרכישה לחצו כאן


שיתוף הפוסט

המועדפים 🌟

  • -53% מתקן לתו נכה לרכב 2 ב 32
    כללי

    מתקן לתו הנכה-מנשא לתג נכה

    19 הוספה לסל
  • תפוח הגה

    תפוח הגה סיליקון

    דורג 0 מתוך 5
    75 מידע נוסף
  • בוסטר התנעה לרכב

    בוסטר התנעה לרכב

    175 מידע נוסף
  • מדבקות חנייה

    מדבקת נכה לרכב מרובעת- קטנה 7*7 ס”מ

    15 מידע נוסף
צ'ט ווצאפ
שלח דרך ווצאפ
Scroll to Top
שניות

קוד קופון לקנייה מעל 75 ש"ח

10% הנחה

קוד הקופון יופיע לכם כאן לאחר הזנת המייל. כמו כן גם יישלח אליכם למייל, תוכלו לממש אותו בעת סיום תהליך הרכישה.

קוד הקופון הוא EBPKSFD2