לקוחות יקרים, עקב המצב הבטחוני ייתכנו עיכובים במשלוחים. עמכם הסליחה. ליבנו עם כוחות הביטחון ואזרחי ישראל ומקווים לימים שקטים וטובים יותר.

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שאלות ותשובות

נציגינו עומדים לרשותכם בכל שאלה או בעיה:
באמצעות מוקד שירות הלקוחות 072-217-1953
בימים א-ה בין השעות 10:00-18:00
באמצעות מוקד ווטסאפ- 0585400028

באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת [email protected]

תוך ציון פרטי הלקוח, ואנו נחזור אליך בהקדם

כדי לצפות ולהתרשם מן המוצרים אין כל צורך בהרשמה.
הרשמה לאתר תידרש בעת ביצוע הרכישה, יש לציין אי מייל וסיסמא אשר ישמשו כאמצעי הזיהוי שלך בעתיד, ומבטיחים את סודיות הפרטים. 
כמו כן כתובת האי מייל והסיסמא ישמשו אותך בעתיד לבדיקת סטטוס ההזמנות ולרכישת מוצרים נוספים

ניתן לאסוף את המוצר באופן עצמאי לאחר ביצוע ההזמנה באתר, או בטלפון.
איסוף עצמי מתבצע בתיאום מראש בימי ראשון עד חמישי בגבעתיים,מאזור התעשייה.
האיסוף מתבצע ע”י בעל ההזמנה עם תעודת הזהות וכרטיס אשראי בו בוצע העסקה בלבד
יש לתאם את האיסוף מראש בטלפון 072-217-1953
או במוקד הודעות הווטסאפ שלנו –0585400028

כן כמובן! יש לנו תקן PCI (פרטי כרטיס האשראי לא נשמרים בשרתי החברה)

בנוסף, בפרטי הלקוח מוצפנת בטכנולוגיית SSL  

כמובן. ניתן לרכוש מספר מוצרים ע”י הוספת המוצרים להזמנה, דמי המשלוח אשר יחוייבו יהיו פעם אחת עבור כל המוצרים בהזמנה כגבוה מבינהם

  1. משלוחים-

    אתר מתקן לתו נכה לרכב CO IL  הינו אתר ולא חנות פיזית (ההזמנות נשלחות מהמחסן). כך שהזמנות יתבצעו באתר או בעזרת נציג, וכל הזמנה תשלח בהתאם לבקשת הלקוח, או במידה ובחרת איסוף עצמי יש לעיין בהמשך להנחיות איסוף עצמי.

    איסוף עצמי נעשה אך ורק בתיאום מראש! כך שאחד העובדים מביא את המוצרים אותם הזמנתם ישירות ללקוח אל הרכב ללא צורך יציאה ממנו. או אל כתובת הרחוב בו תואם מראש.

    במידה והמזמין הזמין דרך שיטות השילוח “נקודות איסוף” על המזמין לוודא שנקודת האיסוף אותה בחר הינה נגישה.
    משלוח עד הבית נעשה על ידי שליח עד לכתובת המשלוח של המזמין. האחריות היא על המזמין לתאם עם השליח (להלן חברה צד ג’) את מועד וצורת האספקה.

    משלוח מהיום למחר ישלח או באותו היום או יום למחרת הזמנה בכפוף למלאי עד השעה 12 באותו יום(לא כולל שבתות וחגים)
    על אחריות המזמין להיות זמין למסירת החבילה.

    במידה והחבילה חוזרת אלינו והמזמין מעוניין במשלוח חוזר, על המזמין לשלם דמי משלוח חוזרים בכל שיטות שילוח הקיימות באתר.

    שירות משלוחי ע”י שליח עד הבית-
    3-7 ימי עסקים מאישור בכל אזורי הארץ למעט:

    רמת הגולן וגליל עליון – בימים ב’+ה’

    עוטף עזה- בימים א’+ד’

    יהודה ושומרון – אחת ל-10 ימים

    סבב שבועי אחד – ערבה דרומית/אילת/נגב דרומי/בקעת הירדן/ים המלח
    —-
    יום העסקים הראשון למניין ימי העסקים הינו היום למחרת הזמנות שיוזנו לאחר 20:00 יתכן ויאושרו רק לאחר יום עסקים נוסף בהתאם לשיקולנו

  2.  

משך האחריות לכל מוצר מצויין בדף המכירה של המוצרים תחת הלשונית של ‘מידע כללי’.

חשבונית הקנייה או תעודת המשלוח הנשלחת יחד עם המוצר מהווה תעודת אחריות, אך גם במידה ואין ברשותך את החשבונית או תעודת המשלוח פרטיך שמורים במערכת הממוחשבת וניתן לזהות את הזמנתך ע”י שמך או מספר תעודת הזהות שלך. 

יצויין כי  אין אתר מתקן לתו נכה לרכב וחברת שיווק בעידן הדיגיטל אחראית לנזק שיגרם למוצר כתוצאה משימוש לא נכון או נזק מכוון של הלקוח.

זמן האספקה מצויין בדף המכירה של כל מוצר. 
מספר ימי העסקים נספרים החל מיום חיוב כרטיס האשראי. 
לאחר חיוב הזמנתך ומשלוח המוצר באמצעות דואר ישראל תישלח אליך הודעת טקסט לטפון הסלולרי תוך ציון מספר החבילה ומועד המשלוח. 
על מנת לחסוך בזמן מומלץ לבדוק את סטטוס המשלוח באתר: UPS בלחיצה כאן

או בדואר ישראל (אם בחרתם בשיטת משלוח זו) בקישור:
http://www.israelpost.co.il/itemtrace.nsf/mainsearch?openform
כל שעליך לעשות הוא להקליד את מספר הברקוד כפי שנמסר לך בהודעת הטקסט ולבדוק את סטטוס המשלוח

הדרך הקלה והמהירה ביותר היא תשלום באמצעות אשראי\ביט\חשבון פייפאל במידה ויש ברשותך. במידה ואין ברשותך ניתן לבצע העברה בנקאית ולצרף אסמכתא, תוכל/י לשלוח אלינו שיק ע”ש שיווק בעידן הדיגיטל (רצוי לציין למוטב בלבד), תוך צירוף פרטי המוצר, פרטי הלקוח וכתובת למשלוח. 

תוך 3 ימי עסקים מיום פירעון השיק ע”י שיווק בעידן הדיגיטל  ישלח אליך המוצר. 
רצוי ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות לפני משלוח השיק 072-217-1953

לרוב המוצרים מצורפות הוראות הפעלה ברורות בעברית. 
במידה ומכל סיבה שהיא הנך מתקשה בתפעול המוצר או שההוראות אינן ברורות לך ניתן לפנות למוקד השירות של שיווק בעידן הדיגיטל בטלפון 072-217-1953 ונציג טכני יסייע לך טלפונית.
אנו ממליצים שהמוצר יהיה ברשותך בעת הפניה אלינו על מנת שנוכל לסייע לך תוך כדי השימוש במוצר.

ראשית ניתן ליצור קשר עם מחלקת שירות הלקוחות בטלפון 072-217-1953  או לשלוח מייל לכתובת:
 [email protected]
במידה וקיבלת הודעת טקסט (
SMS) לטלפון הסלולרי שלך ניתן להיכנס לאתר דואר ישראל בקישור הבא:http://www.israelpost.co.il/itemtrace.nsf/mainsearch?openform  ולבדוק את סטטוס המשלוח.
במידה ובאתר הדואר מצויין כי החבילה הגיע לסניף הדואר שלך ניתן פשוט לגשת לסניף עם מספר החבילה ולאסוף את המוצר.

שירות “נקודות איסוף הקרוב לביתך” פועל כך שבעת סיום הרכישה הינכם בוחרים בנקודה אשר תרצו, ואנחנו נשלח אל נקודה זו. רק לאחר ביצוע התשלום ואישור התשלום (כגון העברה בנקאית). 
לאחר סיום תהליך הרכישה החבילה תשלח לנקודת האיסוף הנבחרת. בהגעת החבילה למקום, תקבלו מסרון עם קוד ומידע עבור החבילה, כך שתוכלו לאסוף במקום הנבחר על ידיכם. 
לאחר הגעת החבילה למקום, החבילה תשאר במקום במשך 48 שעות, ולאחר מכן באם לא נאספה החבילה, היא תשלח אלינו בחזרה. 
אם החבילה חוזרת אלינו הנמען ייצטרך לשלם שוב דמי משלוח כדי לקבל את החבילה.

יש לכם שאלה לגבי מוצר כלשהו ? צרו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם.

צ'ט ווצאפ
שלח דרך ווצאפ
Scroll to Top
שניות

קוד קופון לקנייה מעל 75 ש"ח

10% הנחה

קוד הקופון יופיע לכם כאן לאחר הזנת המייל. כמו כן גם יישלח אליכם למייל, תוכלו לממש אותו בעת סיום תהליך הרכישה.

קוד הקופון הוא EBPKSFD2