לקוחות יקרים, עקב המצב הבטחוני ייתכנו עיכובים במשלוחים. עמכם הסליחה. ליבנו עם כוחות הביטחון ואזרחי ישראל ומקווים לימים שקטים וטובים יותר.

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך בוחרים את כרית היציאה מהרכב הטובה ביותר ?

בחלק מהכריות היציאה מהרכב  שתי שכבות המחוברות יחד עם חיבור נשלף ביניהן , המתנהג כמו פטיפונים כשהם מסתובבים כדי לאפשר יציאה וכניסה נוחים. אחרים עשויים מחומרים חלקלקים, המסייעים להקל על תנועות הגוף פנימה והחוצה מרכב..

למי משמשת כרית היציאה מהרכב?

ככל שאנחנו מתבגרים, כניסה ויציאה מהמכונית יכולה להפוך במהירות למטלה. אלא אם כן יש כרית ליציאה מהרכב המיועדת לבני הגיל השלישי ולמתקשים. כלומר! עם הכרית השימושית הזאת כאשר היא  בהישג יד, זה קל יותר מתמיד לנסוע ולהעביר את היקרים והכי יקרים לך. ציוד זה פשוט וחסכוני ויסייע לאהוביכם המבוגרים, ובעלי מוגבלות בתנועה לשמור על חופש התנועה שלהם ללא תלות.

ניתן להשיג חלופות מושב מרופדות רבות, ומציאת המיטב עבור דרישות הרכב והדרישות האישיות שלכם יכולה להיות קשה. אך אל תדאגו, ריכזנו אפשרויות רבות וטיפים חשובים, שהנהגים המבוגרים או בעלי מוגבלות בטוח יאהבו ויאמצו.

יתרונות של כרית ליציאה מהרכב:

ניתן להשתמש בכרית זאת בנוסף גם על מנת  להקל על הלחץ על עצם הזנב של הנהג. זה עשוי לאפשר לאנשים שונים, מאלה הסובלים מכאבי טחורים ועד לסובלים מכאבי ערמונית, לשבת בנוחות יותר, לפרקי זמן ארוכים יותר. נוסף על כך, הנהג נשאר קל ונייד , כלומר ניתן לצאת ולהיכנס לרכב בקלות מתי שרק צריך..

ניתן להשתמש בכרית מסתובבת על גבי משטחים מרובים (בד, עור וכותנה) עבור כניסה ויציאה ממכונית. אם הגיע הזמן לקנות אחת, חשוב לשים לב לחמור ממנו עשויים מושבי הרכב, עזרי ישיבה אלה פועלים בצורה הטובה ביותר על משטחים שטוחים . כרית מושב ליציאה מהרכב מתאימה גם לרכב בעל דו או שלוש דלתות מכיוון שהדלתות לרוב רחבות יותר.

אופן השימוש במושב ליציאה מהרכב:

כרית רכב מסתובבת , המשמשת ליציאה מהרכב כאשר הכרית מונחת על כיסאות הרכב, מאפשרת לנוסעי הרכב להסתובב 360 מעלות שלמות, מה שמקל הרבה יותר על כניסה או עזיבה של המכונית מבלי לכופף את גופם. אלו שיש להם מצבים כמו דלקת פרקים, טרשת נפוצה או בעיות אורטפדיות שיכולים להגביל את החופש שלהם יעריכו את השימוש במושבים האלה, מכיוון שהם מפחיתים את המתח באופן שונה על הירכיים והגב של הנהג.

חשוב לזכור! כרית ליציאה מהרכב, מאפשרת לבעלי מוגבלות בתנועה לשמור על חופש התנועה שהוא חשוב לנפש ללא תלות ושומרת על חופש התנועה שהוא כל כך חשוב !

לרכישת כרית מושב ליציאה מהרכב לחץ כאן

שיתוף הפוסט

המועדפים 🌟

  • -53% מתקן לתו נכה לרכב 2 ב 32
    כללי

    מתקן לתו הנכה-מנשא לתג נכה

    19 הוספה לסל
  • תפוח הגה

    תפוח הגה סיליקון

    דורג 0 מתוך 5
    75 מידע נוסף
  • בוסטר התנעה לרכב

    בוסטר התנעה לרכב

    175 מידע נוסף
  • מדבקות חנייה

    מדבקת נכה לרכב מרובעת- קטנה 7*7 ס”מ

    15 מידע נוסף
צ'ט ווצאפ
שלח דרך ווצאפ
Scroll to Top
שניות

קוד קופון לקנייה מעל 75 ש"ח

10% הנחה

קוד הקופון יופיע לכם כאן לאחר הזנת המייל. כמו כן גם יישלח אליכם למייל, תוכלו לממש אותו בעת סיום תהליך הרכישה.

קוד הקופון הוא EBPKSFD2