לקוחות יקרים, עקב המצב הבטחוני ייתכנו עיכובים במשלוחים. עמכם הסליחה. ליבנו עם כוחות הביטחון ואזרחי ישראל ומקווים לימים שקטים וטובים יותר.

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מהיא ערכה לחידוש פנסים?

אמ;לק(ארוך מידי לא קראתי):

רוב האנשים נתקלים בנושא חידוש הפנסים כאשר הרכב לא עובר טסט, אך חשוב לזכור כי הדבר הזה הוא בראש ובראשונה מסוכן לנו למשתמשים ברכב ולשאר המשתמשים במרחב הציבורי, לכן חשוב לטפל בנושא זה בכובד ראש, טיפול בזה לא חייב לקרוע את הכיס או לפנות לאיש מקצוע, ניתן לעשות זאת בעצמך! לעוד פרטים במאמר שלפניך

פנסים דהויים

פנסים דהויים יכולים להוריד את הראייה שלך בצורה קשה בזמן נסיעה בשעות הלילה, מה שהופך את זה לחיוני לשמור על חלק זה ברכב בצורה תקינה בעדיפות עליונה. אם הפנסים הקדמיים שלך מתחילים להיראות צהובים ועננים, סביר להניח שהגיע הזמן להחיות אותם. למרבה המזל, ערכות משחזר פנסים הופכות את זה לעבודת DIY קלה. המשך לקרוא על כל מה שתצטרך לדעת כדי לגלות את הערכה האידיאלית לרכב שלך. בהחלט זה משהו שכל אחד יכול לעשות.

למה זה חשוב?

 תחילה אבטחה.

אתה מבטל סכנה בטיחותית אפשרית על ידי שמירת ראש הפנס  שלך לבהירות אופטימלית. אל תפטר מפנסי הרכב  שלך בכל פעם שהם נראים כמי שדורשים טיפול.

 פנסים

כמו החלקים החשובים ביותר ברכב, הם יקרים למדי. על ידי שמירה על מצבם באופן נפלא עם אחזקה קבועה, אין סיכוי גבוה שתצטרך לרכוש פנסי רכב חלופיים, וכך תחסוך לך הרבה כסף וטרחה. אם אתה מאמין שאולי תרצה למכור את הרכב בשלב מסוים בהמשך, שמירה נכונה עליו עשויה לחולל את ההבדל בשוויו. נורות צהובות ועמומות אינן רק תכונה שאנשים לא מחפשים בעת רכישת מכונית משומשת, לכן עזרו בתמיכתכם ושמרו על פנסים נקיים למרות שהפנסים שלך לא בטוחים מספיק כדי להפחית את פליטת האור, הם בכל זאת משפיעים על המראה הכולל של הרכב שלך. על ידי שמירה על הפנסים הקדמיים שלך בצורה נהדרת, אתה מבטיח שהמכונית שלך תשמור על מראה ללא רבב ותמיד במיטבה. ערכת חידוש הפנסים מאפשרת לך לקחת דברים לידיים שלך על ידי מתן כלים לתיקון התאורה שלך מבלי שיהיה לך מומחה. זה חוסך לך כסף וזמן בטווח הארוך, וזה סופר קל.

כל כמה זמן עלי לחדש או לבחון את פנסי הרכב שלי?

אם כי לא אירוע תכוף, המכונית שלך עלולה להיכשל בבדיקה בגלל פנסים צהובים או מטושטשים. הסיבה לכך היא שהם עלולים להוות סכנה בטיחותית, מכיוון שתפוקת האור עשויה להיות מופחתת באופן משמעותי כאשר הפנסים שלך לא בצורה תקינה.

 בנוסף, הוא מצמצם את עלות האחזקה ושומר על פנסי החזית שלך זמן רב יותר.

למה אנשים בוחרים בערכה לחידוש פנסים לרכב?

 קלות שימוש: רוב ערכות חידוש הפנסים נוצרות עבור המשתמש הרגיל, מה שהופך אותן לקלות לשימוש באופן כללי. חשוב לא לשכוח כי ערכות חידוש פנסים זקוקים למעט ידע לקבלת התוצאות הטובות ביותר (ולהימנע מגרימת נזק לא מכוון). רכיבי הערכה: התבונן היטב בתכני הערכה – ערכות איכותיות יותר נוטות להוסיף יותר מכל מה שתצטרך מאשר ערכות באיכות נמוכה יותר.(בדיוק כמו הערכה שלנו ) ערכה שלמה צריכה לכלול את אפשרויות האיטום והניקוי, כפפות, מגבות וסוגי נייר זכוכית רבים.

לפי מה בוחרים ערכה לחידוש פנסים ?

מצב פנס: ככל שנזק לפנסים הקדמיים שלך כגון שריטות ושינוי צבע

איך בוחרים ערכה לחידוש פנסים ?

זה תלוי בכמה משתנים, כולל איכות הערכה שבה אתה משתמש, עד כמה אתה מקפיד על ההוראות וכיצד שרוולים צהובים או לא בטוחים מלכתחילה יהיו. בדרך כלל

מה גורם לפנסים להזדקק לערכה לחידוש פנסים ?

יש הרבה גורמים שעשויים להפוך את הפנסים לבוציים או צהבהבים. רבים מהם הם בסיסיים במקורות, כמו חשיפה ל- UV, אוויר ים מלוח, לחות גבוהה יותר, לכלוך מרוח ורבים אחרים.

הוראות שימוש לערכה לחידוש פנסים.

הקפידו לכסות את גבולות הפנס בנייר דבק בכדי למנוע פגיעה בפרויקט החידוש. הרכב יחד עם מקום עבודה ללא דאגות. השתמש ברמות שונות של נייר זכוכית כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר בעת השטח מחדש של הפנסים שלך. עבור מחוספס לקנס מכיוון שאתה עובד למטה, וודא שאתה מפעיל קדימה ואחורה בעת שיוף ביד. חשוב להיפטר לחלוטין מכל הצהבה לפני שתמשיך לשלב שחזור נוסף. זה יבטיח תוצאה ברורה ואחידה שנמשכת מספר חודשים. הגנת UV היא רק אחת מההגנות הגדולות ביותר מפני חמצון פוטנציאלי.

מפרטים שימוש מוצרים בערכת חידוש פנסים

. סוגרים את המנורה יחד עם סרט פנסים חזיתיים יכולים לשפר את נראות הלילה עד 95 אחוזים. זכור כי נהיגה של עדשות ערפיליות או צהובות עשויות להוות סכנה ביטחונית. לכן אנו דוגלים בהשבת הפנסים שלך לקדמותם ושמירתם על מצב מעולה !

2. יש ללטש את ציפוי הליטוש באמצעות נייר זכוכית 3000 רשת, לכן וודאו כי אתם מלטשים אותו במים חמים, והמשטח צריך להיות חלק (אם פנס הראש נשחק בצורה קשה, יש ללטש אותו במידה: שלב ראשון יהיה טחינה. שימוש בנייר זכוכית רשת 500-600, והאמצעי הבא יהיה להשתמש בנייר זכוכית 800- 1000 רשת מבריק, השלב הבא מלוטש באמצעות נייר זכוכית רשת 1200-1500, המידה הרביעית מלוטשת בנייר זכוכית רשת 2000, והשלב החמישי הוא מלוטש עם נייר זכוכית 3000 רשת)

3. נגבו, שפכו את הדבק לליטוש פנס שרף על הספוג ואז ליטשו את הרכב

חיי מדף: 2 עשורים

 אל תשכחו ערכה לחידוש פנסים, תהליך טיפול זה הופך לשלב פשוט בשגרה שלך. זכור, שחזור פנסים כולל לעיתים קרובות גם תיקון עדשות – זה דבר שאינך מעוניין לעשות בתדירות גבוהה  לכן עלייך לשמור על פנסי הרכב שלך בעזרת ערכה לחידוש פנסי רכב!

לרכישת ערכה לחידוש פנסים לחצו כאן!

שיתוף הפוסט

המועדפים 🌟

  • -53% מתקן לתו נכה לרכב 2 ב 32
    כללי

    מתקן לתו הנכה-מנשא לתג נכה

    19 הוספה לסל
  • תפוח הגה

    תפוח הגה סיליקון

    דורג 0 מתוך 5
    75 מידע נוסף
  • בוסטר התנעה לרכב

    בוסטר התנעה לרכב

    175 מידע נוסף
  • מדבקות חנייה

    מדבקת נכה לרכב מרובעת- קטנה 7*7 ס”מ

    15 מידע נוסף
צ'ט ווצאפ
שלח דרך ווצאפ
Scroll to Top
שניות

קוד קופון לקנייה מעל 75 ש"ח

10% הנחה

קוד הקופון יופיע לכם כאן לאחר הזנת המייל. כמו כן גם יישלח אליכם למייל, תוכלו לממש אותו בעת סיום תהליך הרכישה.

קוד הקופון הוא EBPKSFD2